piątek, 19 sierpnia 2011

Siemka :) !  
Myślałam , że dzisiaj dzień spędze w domu  ,ale jak zwykle MYLIŁAM SIĘ :)
Dzień spędziłam w sumie z Karolą na oczywiście ZAKUPACH ;D    kupiłam sobie nareszcie takie buty jakie chciałam no i kilka bluzek ; )     Dodam zdjęcie mojego dzisiejszego outfitu i kilka zdjęc z Zagłębocza , bo warto wspominac takie miejsca : )   i do nich wracac oczywiście , więc już się szykuję na następny rok , haha  ! : )  
Nie wiem jak u was , ale u mnie jest straszny upał ;/    hm , może inaczej .. jest zajebiście DUSZNO i chyba zapowiada się na burze , ale damyyy rade , bo weekend ma byc podobnież ciepły , no i tak ma byc ! :D  
Dobra to ja dodaję następną serię zdjęc i żegnam się na dziś :)    

Outfit .

Zagłębocze ..







Trzymajcie się :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz