poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Hej : )
Nie ogarniam tej pogody ! =,=  Znowu się spieprzyła , ale mam nadzieję, że się rozpogodzi : )  !     '' Nadzieja matką głupich '' ale co tam :)      
Ogólnie jest tak TROCHĘ dziwnie. Nie dosyc , że moja mama i Pan M zaczęli szukac domu poza Puławami to jeszcze kończą się wakacje. :<     Zostały dwa ostatnie dni i zamierzam je spędzic tak jakby były ostatnimi dniami w moim życiu ! : )     Z jednej strony chce iśc do szkoły , ale z drugiej to były moje najlepsze wakacje w życiu , także trochę szkoda ,ale zamawiam takie same , a nawet lepsze na następny rok ! :D
Wgl. jakie ja mam dziwne fazy. Ostatnio na przykład tak sobie myślałam , że fajnie by było jakby były już święta Bożego Narodzenia - <spoko>  < ok> .   
Właśnie słucham jakiś starych kawałków na vivie i zamulam , nawet nie mam siły wstac z łóżką , przebrac się , pościelac  itd.   Jestem totalnie nie ogarnięta :)  ale przyznaję się do tego z dumą , haha :D
o 13 z Dagą <3  a potem z Natalą <3 
Dobra , ja kończe , bo pieprze już tu dobrze od rzeczy , więc Narazie <3   Trzymajcie się ! :*  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz