niedziela, 21 sierpnia 2011

;P

Siemka :)  
Dzisiaj coś czuję , że będzie następny dzień z serii '' udany'' :DD   !  
Nie jestem pewna czy wypad do Kurowa wypali , ale i tak i tak będzie dobrze , bo Pan M . nareszcie przyjeżdża fajteeerem i w teren :D  lubie to ;o  :DD
Muszę w końcu się ogarnąc i poszukac książek do szkoły, haha , bo Gabrycha zawsze ma spóźniony zapłon. ;p
Yeah.
Może to głupie , ale chce już do szkoły , po prostu już nie mogę się doczekac nowego roku szkolnego , tak wiem , że większosc społeczeństwa wzięłoby mnie za jakąś debilke xDD  ale brakuje mi po prostu tego wszystkiego ^^  :DD   więc akurat to , że kończą się wakacje dla mnie nie jest tragedią , choc były na prawdę zajebiste : )   a w sumie to najlepsze w moim życiu :DD
We wtorek z Dagmarą i Kasią <33    oh , jak już dawno razem nigdzie nie wychodziłyśmy .. czas przypomniec sobie stare , ale DOBRE czasy :)  
huhu <3  ;*    Dobra , ja idę się ogarniac :)
Wieczorem jeszcze tu zawitam i wstawię zdjęcie z mojego dzisiejszego outfitu i pewnie dojdzie jeszcze kilka jakiś fotek :D
To narazie <33    



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz