piątek, 19 sierpnia 2011

Siemka ^^ ; )   
Jeju , jeszcze nie ma 10 ,a mnie się wydaje jakby była już conajmniej 15 ;P   haha 
Dzisiaj chyba zapowiada się równie ładny dzień jak wczoraj , ale chyba tylko pod względem pogody , bo ja jak narazie nie mam planów na dzisiaj : ) 
Weekend będzie ciekawy ^^   Jutro już od samego rana buszuję z Karoliną po sklepach , a później na motor , albo fajterem :DD  ; )   o taaak, lubie takie dni. 
Wczoraj dopadła mnie jakaś wielka faza przemyśleń, nie wiem co się dzieje, ale próbuję się cieszyc z tego co jest , z tego co mam i nie myślec o tym co było  : )      
'' A dziś mogę pokazać wam wymowny komunikat pod postacią środkowego palca. ''   Zdanie , które mi się bardzo spodobało i , które świetnie pasuje do kilku sytuacji . ;o     
Strasznie mi się nudzi , zapewne na wieczór znowu gdzieś wybije ^^  , więc zapewne również wieczorem się tu odezwę :  ) 
Żegnam <3      



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz