poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Siemka :)
Dzisiaj dzień spędzony w sumie to tylko z Dagmarą i Natalą <3  
Z Dagmarą takie fazy w galerii , że to szok :D   haha , rzucanie w przymierzalniach skarpetkami , bluzkami itp. oh , jak ja to lubię <3  niedługo powtórka :* !
Potem z Natalą, Oliwią i Natalią na skejta < 3  było oczywiście świetnie ! :DD  wiadomo ; )
Jutro znowu zapowiada się ciekawy dzień :)  Mam nadzieję , że dojdą jakieś nowe zdjęcia , bo już mi się pomału kończą :)  
Strasznie chce mi się spac -,-    Dzisiaj były takie fazy , haha ;d   najlepsze na karuzeli , a później jak nam było niedobrze i piłyśmy cały czas wodę ;d    Albo BIBA NIE LADA na drugim placyku ^^   haha , my to mamy nieźle nasranie w głowie :)   Ale trzeba jakoś zajebiście spędzic te ostatnie dni wakacji ^^  także jak narazie wszystko jest idealne <3  
Dobra , no to ja lecem . Odezwę się zapewne jutro :)  
Narazie <33


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz